18 Nisan 2014 Cuma

Saints Row IV Multiplayer - Coop + Lan Oynama

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere oynanıi GTA serisi fakat ondan daha çılgın ve cinsellik içeren oyun olan Saints Row IV'ün multiplayerini sizlere anlatmaya çalışacağım umarım anlarsınız.Oyunu Steam üzerinden oynayacağız ondan yeni bir hesap ile deneyin.Banlanır ise hesabınız tüm sorumluluk size aittir ben şuana kadar oynadım banlanmadım.

Kurulum;

1-Saints Row IV indirin.(Reloaded sürümü olsun.)
2-Oyunu kurun cr*ck felan her şeyi yapın.
3-Bu Update'yi kurup içindeki multiplayer cr*ck'ı yapın.
4-Steam'ı indirip giriş yapın.
5-Oyuna girip şu adımları izleyin CO-OP CAMPAIGN --> ONLINE --> yeni oyun oluşturacaksanız NEW GAME eğer bir odaya girecekseniz JOIN FRIEND kısmından gireceksiniz.Ben NEW GAME üzerinden anlatıyorum.NEW GAME'ye girip zorluğu seçtikten sonra Steam üzerinden arkadaşınız davet edin.(En fazla 2 kişi gelebilir.)
6-Oyunun keyfini çıkarın :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen küfür,argo ve hakaret içeren sözler yazmayınız aksi takdirde yorumunuz yayımlanmayacaktır.Güvenirlik açısından anonim kullanıcıların yorum yapması devre dışı bırakıldı.