2 Nisan 2014 Çarşamba

Arma 3 Multiplayer - Coop + Lan Oynama

Merhaba arkadaşlar,Dayz moduyla isminden çok fazla söz ettiren gerçekçilik üzerine kurulmuş ve oturtulmuş oyun olan Arma 3'ün multiplayer anlatımını bu sayfamda size anlatacağım.Call of Duty ve Battlefield ile bu oyun karşılaştırmak hata olur.Oynayınca ne kadar farklı ve gerçekçi olacağını göreceksiniz.Yıllardır Call of Duty,Battlefield,Crysis,Counter gibi FPS oyuncuları olmanıza rağmen bu oyunu oynayınca hemen alışayamayacaksınız maalesef :D.Alışmanız 1-2 saat hatta 1 gün bile alabilir.

OYUNU KURARKEN CR*CK YAPMAYIN !!

Oyunu oynamak için gerekli dosyalar;

1-Arma 3 indiriyoruz.(Reloaded sürümü kafiidir.)
2-Diğer bozuk olan patchlerin linklerini kaldırdım.BU SİTEDEN tüm patchleri indirin.
3-Arma 3 Bütün Updatelerin Fixi Windows 8 ve 7 için
4-Steam'ı mutlaka indirin.

Kurulum;

1-Patchleri sırasıyla teker teker yüklüyoruz ve cr*ck falan yapmıyoruz arkadaşlar.
2-Steam'a girip kullanıcı adınızı yazıyoruz.
3-Tunngle'a girip sol tarafa ağ armaya Arma 3 yazıp o odaya giriyoruz.
4-Oyunu yönetici olarak çalıştırıp oyuna girip Play --> Multiplayer --> sağ üst köşedeki yeri tıklayıp Adress Mode Lan deyip serverlara giriyoruz.

NOT:ARKADAŞLAR GERÇEKTEN ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM AMA ARMA 3'ÜN PATCHLERİNİ BULAMADIM.EĞER SİZ BULDUYSANIZ VEYA BİLİYORSANIZ YORUM KISMINA LİNKİ VERİRSENİZ HERKES YARARLANABİLİR.

14 yorum:

  1. kardeşim biraz daha detalı anlatırsan seviniriz mesela update 6 da indirirken hata veriyor ve bozuk olarak iniyor yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Update 6'da sorun yok tekrar indirimisiniz ? ve ayrıca anlayamadığınız bir taraf olursa yorum yapmaktan çekinmeyin :).

      Sil
    2. tekrar tekrar indirdim fakat winrar hatası veriyor ve patch11 inde linki kırık tıkladığımda file not found yazıyor

      Sil
    3. Tamam kardeşim,öncelikle linklerde sıkıntı olduğu için özür dilerim 2-3 aylık bir konu ve sen beni bilgilendirdin linklerin kırık olduğu hakkında.En geç 4 gün içerisinde konuyu değiştirip tüm linkleri yenileyeceğim.

      Sil
  2. dediğiniz herşeyi yaptım fakat data file too short hatası alıyorum ilgilenir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En geç 4 gün içerisinde konuyla ilgileneceğim kırık olan linkleri düzeltip yenileriyle değiştireceğim.

      Sil
  3. Kardeş hala crack çalışıyor mu ? Korsan serverlar var mı ? Varsa kaç oyuncu var ? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben girdiğimde 2-3 ay önce Tunngle'da 120 kişi civarı online sayısı vardı.

      Sil
  4. Kardeş öncelikle biraz daha detaylı anlatırsan çok iyi olucak bide dosyaları indirmek için ilivid gereklimi yardımınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylı bir şekilde anlattım kardeşim anlamadığın bir yer olursa yazabilirsin yoruma.İlivid denen programı yüklemeyin kendisi video indirme programıdır ve virüs yuvasıdır.

      Sil
  5. Ben denedim armanın çıkan son patchlerini yüklersen oynayabiliyorsun hala. Patch 18-19 var. Sürümü 1.24 yapıyor. Şuan serverların çoğu 1.24. Fakat oynayan sayısı az.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten verdiğim linkteki güncellemeler son sürüm olmasa da en çok oyuncusu olan patch.

      Sil

Lütfen küfür,argo ve hakaret içeren sözler yazmayınız aksi takdirde yorumunuz yayımlanmayacaktır.Güvenirlik açısından anonim kullanıcıların yorum yapması devre dışı bırakıldı.