12 Mayıs 2014 Pazartesi

Saints Row The Third Multiplayer - Coop + Lan Oynama

Merhaba arkadaşlar,3-4 gündür multiplayer paylaşımı yapmıyordum.Bugün gireyim takipçilerime birmultiplayer paylaşayım dedim :D.Her neyse bugün sizlere güzel mi güzel,erotik mi erotik,aksiyon mu aksiyonu içinde barındıran Saints Row The Third'in multiplayerini burada anlatıyorum.Daha önce Saints Row IV'ün multiplayerini paylaşmıştım bunu da paylaşayım dedim.Oyunu Steam üzerinden oynayacağız.

OYUNU KURARKEN CR*CK YAPMAYIN !!


Kurulum;

1-Saints Row The Third ediniyoruz.(Skidrow versiyonu olabilir.)
2-Bu Update'yi kurun.Kurduktan sonra MP cr*ckıda var onuda yapın.
3-Bu Lan Fix'ide oyunun kurulu olduğu yere koyun.
4-Green Luma'yı Steam'ın ana klasörüne atın.
5-Green Luma'yı çalıştırın.
6-Tunngle'a girip sol taraftaki ağ aramaya Saints Row The Third yazıp o lobiye girin.(İlk sıradakine girin.)
7-Oyuna girip bu adımları izleyin Co-op Campaign --> Co-op Options --> Privacy'i Open To All yapın,Friendly Fire'yı da Light Damage yapın --> Sonra geri gelip Lan Game --> Find Game'ye basıp herhangi bir odaya girebilirsiniz.

NOT:Oyunu başka bir Steam hesabıyla deneyin,eğer hesabınız banlanır ise tüm sorumluluklar size aittir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen küfür,argo ve hakaret içeren sözler yazmayınız aksi takdirde yorumunuz yayımlanmayacaktır.Güvenirlik açısından anonim kullanıcıların yorum yapması devre dışı bırakıldı.